Transportlöpning på kvällskvisten

Eftermiddagen har spenderats delvis slumrande på soffan. Välbehövligt tror jag. När kvällen väl kom och jag skulle sticka ner en snabbis till stan för att fixa lite med spexet, och fortfarande inte hade duschat efter förmiddagens träning bestämde jag mig för att dra på mig löparkläderna och springa hem. På så sätt kommer man undan med att lukta lite svett. 
 
Jag tog alltså bussen ner till AF-borgen och sprang en dryg timme senare 3.5 km hem. Det kändes bra, jag var betydligt piggare i kropp och huvud än vad jag var på crosstrainern innan idag. Kanske var det sömnen under eftermiddage, eller den friska luften som hjälpte. Skönt var det i alla fall.
 
1 Cathie:

skriven

Åh vad skönt att få en springtur hem! Kanske borde passa på å göra detsamma, nu är det ju faktiskt snö ute och inte is :)

Granatäpple är gott till allt! :D

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer