Påklädd

Vaknade med härlig träningsvärk idag. Gårdagen bjöd ju både på cirkelträningen för mage och ben som jag skrev om igår, men även en fotbollsträning under kvällen. Då träningen definitivt påverkat kroppen bestämde jg mig idag för att inte köra det planerade dubbelpasset med löpning och fotboll, utan nöjer mig med fotbollsträning ikväll. Flyttar löpningen till torsdag eftermiddag istället som det ser ut nu. Man måste lyssna på kroppen.
 
Så dagen idag ägnas åt lite skolarbete som behöver jobbas undan. Jag har även varit på ett möte på kåren och diskuterat alkoholfrågor. Intressant det där, menmer om det en annan gång. Idag har jag med andra ord rört mig utanför lägenheten för annat än träning vilket innebär att jag har både kläder och smink på mig. Så då fick jag ju inte missa chansen att ta en bild. Jag är inte alltid svettig och osminkad ;)
 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer