Mitt fotointresse

Som jag nämnde innan har ja varit utan min kamera sen i torsdags och det har känts... lite naket. Jag jobbar konstant på att bli bättre på mitt fotograferande och om jag får säga det själv (vilket jag får eftersom det är min blogg!) så blir det bättre. Här är några bilder jag knäppte av i torsdags påväg till mamma och pappa. 
 
Min fina påg
 

Imorgon ska jag på ett fotoseminarie och hoppas på lite extra inspiration därifrån och till våren ska jag läsa en kurs på universitetet i fotografering. Jag älskar min kamera.
1 LINNÉA DAHLGREN:

skriven

tjusigt! vad har du för kamera och objektiv? :)

Svar: tack :) Canon EOS 600d med 50 mm f1.8
Josefin Sjöberg

2 Jennifer Sandström - New Zealand:

skriven

Jag gillar dessa bilderna, du är duktig! :)

Svar: Tack så jättemycket:)
Josefin Sjöberg

3 Sandra:

skriven

Dina bilder är så vackra!
Vad heter kursen som du ska läsa?

Svar: Digital fotografering och bildredigering. är en distanskurs som ges från Umeå universitet. Vet ju iofs inte om jag kommit in än, men håller alla tummar ;)
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer