Ändrade planer

Jag åkte till gymmet enbart för att upptäcka att det var smockfullt ikväll. Jag bestämde mig för att vara positiv så körde fem minuter uppvärmning på crosstrainern och började sedan med att göra mina chins. Dock var allt annat upptaget, så efter att ha väntat en liten stund gav jag upp och begav mig till en backe i närheten där jag tittade på solnedgången.



Ibland är det skönt att bara få vara ensam med sina tankar. Träningen får vänta till imorgon, det är inte hela världen
1 Jassieofficial - En blogg för alla!:

skriven

Kom in till mig & Lämna ett fotspår! :) Min blogg ligger på nummer 15 på topbloarea bland humorbloggar Kan vara nåt att spana in! ;D..

2 Sofia:

skriven

Ny tävling på bloggen, var gärna med :D Reglerna är jätteenkla!



http://byfia.com/2012/march/tavling-vinn-din-personliga-skrivbok.html#comment

3 ▲ Mohammedi's™:

skriven

Tänkte tipsa om en tävling som är sjuukt grym och har enklaregler!

Man vinner ett valfritt smycke , hoppas du vill vara med?

http://mohammedis.se/2012/march/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke-fran-smycke.html#comment

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer