Panik och Ångest

Jag börjar få mer och mer panik inför tentan imorgon. Det känns verkligen inte svårt, men jag vet inte riktigt hur jag ska plugga eller vad jag ska plugga på. Dessutom tappar jag fokus hela tiden för att det är så mycket annat som ska hinnas med, bland annat den där rapporten som måste var inlämnad innan kl 8 imorgonbitti. Jag tror aldrig jag varit såhär sen med en inlämning, och det känns verklgien inte bra.

Men det är inte så mycket annat att göra än att kämpa på, så jag gör så gott jag kan både med tentaplugg och rapportskrivning. Det löser sig nog, på något sätt.


Lovely, Kompositer och Lätta material.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer