Och den är rosa!

Äntligen har jag fått min efterlängtade rosa shaker! Pierre var snäll nog att beställa en till mig när han ändå skulle lägga en beställning från gymgrossisten.

Det fenomenala med den här shakern är att den är delbar. Den hara två fack som går att skruva på och av efter behov. i dessa kan man förvara sina smycken när man tränar, ta med en extra portion pulver eller fylla med mellanmål som nötter. Och om man inte vill ha med någonting alls utöver shakern så är den lite och smidig.


89 kr på gymgrossisten.com

Den här ska få följa med till kvällens spelarmöte innan fotbollsträningen.
1 Lisa:

skriven

men oj vad fin och smart! :)

2 Jennifer:

skriven

FinFin blogg :) lust att följa varandra med bloglovin och blogkeen? JAg har även igång en tävling nu som du gärna får vara med i :) Kram



http://jeennifeera.blogg.se/2012/march/tavling-13.html

3 Who?:

skriven

Glöm inte tävlingen på bloggen!

Det kanske blir du som vinner så passa på nu! (a)^^

4 hälsaonline.se:

skriven

Dom är riktigt smidiga. Fast föredrar den svarta!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer