På mitt soffbord just nu

Jag köpte faktiskt bara en endaste sak på Nova...
 
nedsatta till 549kr och har tittat på de sen i vintras. Jag kunde bara inte låta bli.
1 EmelieMaria - träning&annat:

skriven

Så GRYMT snygga!! :)

2 Pierre:

skriven

Vad blev det för något? Skor till löpning, gym, annat?

Svar: Tanken är att jag ska ha de när jag tränar inne. framförallt gym, men ibland blir det ju något pass också, eller löpning på band.
Josefin Sjöberg

3 Pierre:

skriven

Ah, nice. Ser onekligen najs ut!

4 Emma Bertilsson:

skriven

Åh, jag har suktat efter dom där hur länge som helst. Men måste satsa på "vanliga" löparskor först. Men vad tycker du om dem hittills? För de är Nike free run va?

Svar: Jag ska bara ha de inne tänkte jag, så har inte sprungit med dem. har enbart gått runt med dem inomhus och kört bil i de och än så länge är de underbara..
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer