Hemma igen

Har varit på utbildning med systembolaget i stockholms skärgård nu i två dagar. Det ar vart oerhört lärorikt och roligt. Dessutom har det erbjudits god mat, fika och frukost. Men jag blev väldigt positivt överraskad av att det fanns nyttiga alternativ hela tiden. Till frukost i morse åt jag t.ex. yoghurt med nötter, linfrön, havrekuddar och kanel med ett hårdkokt ägg bredvid. Det stod fruktfat och nötter utplacerade lite överallt tilsammans med godisskålarna.

Och visst, jag nallade en del från godisskålarna och tog kaka till kaffet någon gång. Men å andra sidan så kände jag inte någon gång att jag varken behövde anstränga mig för att "hålla igen" eller att jag för den sakens skull överåt. Nej, det har varit toppendagar.

Träning däremot vilar jag ju fortfarande med och förkylningen har nu satt igen mina luftvgar med slem. inatt vaknade jag dessutom av kramp så vaden värker fortfarande. På måndag får jag börja träna igen och jag hoppas alla mina krämpor känns mindre då. Nu ska jag fortsätta hejja fram sverige här i soffan.


Såhär såg magen ut efter en dags ätande på lärcentret. Inte fy skam.

Trotts snygg mage krävs det dock att jag kommer igång igen med magräningen. har blivit allt för lite styka över huvudtaget senaste månaderna. Skärpning!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer