Söndagsmys

Nu är jag hemma efter att vi haft kollationering med Spexet. Det har varit presentation av manus och rollerna har delats ut samtidigt som vi andra som inte är på scen fått möjlighet att hänga lite. De kommande 5 veckorna kommer den mesta tiden gå åt till spexet och skola, men jag ska nog se till att kunna träna en del ändå.



När jag kom hem led jag av ett enormt sötsug samtidigt som en hunger. Så jag vispade ihop ett kvällsmål som jag och Pågen njöt av i soffan framför handbollen nyss. En liten klick kvarg, grädde, lite vaniljsocker, frusna blåbär och hallon blandas hårt i en skål.

Nu ska jag lägga mig ner i soffan och titta klart på handbollen, läsa lite bloggar och sedan blir det nog snart till att sova.
1 EmelieMaria - träning&annat:

skriven

mm lät som ett mumsigt kvällsmål! :)

2 ELIN:

skriven

Hm, det ligger kanske nåt i det ;) synd bara att jag är som mest aktiv då! Haha.

Mellanmålet ser grymt gott ut!! Får testa det någon dag.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer