Ledig förmiddag

De kommande 7 veckorna har jag ett väligt tacksamt schema i skolan. Både måndagar och torsdagar är jag ledig fram till kl 15 och så länge man ser till att gå upp i tid på morgonen hinner man med hur mycket som helst. Än så länge idag har jag dck inte hunnit med jätte mycket om man tittar på vad jag presterat. Däremot har jag hunnit dricka många koppar kaffe, lekt med hunden och läst bloggar. Utöver det har jag även hunnit med två promenader med hunden.

Utöver lediga förmiddagar två dagar i veckan är jag helt ledig på Onsdagar och har sovmorgon till 10 både tisdagar och fredagar.


Såhär vacker är jag i min onepiece ute på promenad.

Nu tänkte jag ge mig på dagens yoga och senare när Pågen kommer hem från skolan ska jag försöka få med honom till Gymmet innan det är dags för föreläsning.
1 EmelieMaria - träning&annat:

skriven

haha snygging i onepiece ;D Visst är det najs när man inte ha så mycket skola :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer