Kalla tår och solnedgång

Det var en riktig pins att idag gå upp kl 6 för att sedan följa med pappa till jobbet och inventera. Väl där stod jag ute på lagret hela dagen och temperaturen där var ungefär som utomhus. MEd andra ord höll jag på att frysa ihjäl flera gånger om.

När jag kom hem la jag mig fullt påklädd under dubbla täcken och somnade. sov i en dryg timme och vaknade varm om man bortser från tårna som fortfarande var iskalla. Nu börjar jag dock få tillbaka värmen även i fötterna efter att ha tagit på morgontofflor och ätit mat.


Solnedgången sedd från bilen påväg hem.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer