Söndag

Nu börjar saker och ting ordna upp sig. Rapporten är påbörjad, lägenheten ser åtminstone okej ut och Solen skiner fortfarande. Det blev igår en löparrunda på ca3 km med Sara snacketempo. Efter det en lång stretch för att minimera träningsvärken.

Dagen hittills har bjudit på en sovmorgon. I veckan som gått har jag haft problem med att sova, men inatt var alla dessa bekymmer som bortblåsta och jag sov som en stock. Nu sitter jag och äter frukost, rostade mackor och kaffe. Jag gjorde först en vanlig tallrik fil med smått och gott, men filen smakade skumt så den åkte ut i vasken...



Efter frukost blir det en promenad med jyckn och sedan ska det klippas äppelträd i trädgården. Ikväll blir det årets första fotbollsmatch och jag är taggad till tusen!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer