Play

Håll i hatten, nu är jag tillbaka. Det känns som att hela mitt liv stått på paus i tre veckor. Idag är första dagen efter spexperioden och det är blandade känslor. Jag har sovit i 15 timmar och sitter nu med en kopp kaffe för att planera den kommande veckan. Det blir en del plugg, lite träning och framförallt mycket mys med sambon och hunden, om jag får som jag villl.


Idag när jag efter spexdvalan vaknade upp märker jag en oerhörd träningsvärk i vänster lår, har ingen aning om varför. Jag är även 3 kg lättare än i början av spexperioden, hur gick det till? Nu är det satsning till sommaren som gäller.




Morgonen började med en solig morgonpromenad och kvällen bjuder på första fotbollsträningen på länge.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer