Garderobsinredning

Lägenheten har senaste månaden sett ut som ett bombnedslag, men nu börjar det så smått ordna upp sig. Vi var på IKEA för några veckor sedan och köpte inredning till klädkammaren. Jag har nu börjat få in mina kläder och skor där och helt plötsligt får man plats med så mycket mer saker i klädkammaren. Dessutom hitta man saker där inne.

Dagen består i att städa vidare och skriva en rapport om laminat. Planen är också att jag ska lyckas ta mig ut på en kort löprunda också, en det är enbart om jag hinner tillräckligt långt på rapporten.


Klädkammaren, och tro det eller ej, många par skor har slängts.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer