Energipåfyllning

Nu sitter jag åter igen framför datorn efter att ha varit ute i trädgården och pillat lite. Jag börjar nu tagga till rejält för både fotbollsmatchen ikväll och veckan som kommer. Förhoppningsvis lyckas den bjuda på minst lika mycket träning som veckan som gått.

Så nu går jag här hemma iförd löpartights och mysig fliece. Ska göra mig en sen lunch nu bestående av ägg och tonfisk med de grönsaker jag lyckas hitta här hemma och dessutom ska jag nog koka lite nudlar till det. Då borde jag väl stå mig ett tag tycker jag. Om jag dessutom häller i mig en proteinshake strax innan matchen borde det gå som en dans.


Jag insåg att jag inte har publicerat någon bild på mig själv på ett tag, så kan vi ju inte ha det.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer