En helg

Sitter i sängen och ska somna efter en helg med dubbla fotbollsmatcher och en bal. Kroppen är nu minst sagt sliten och jag har ont överallt. Jag hoppas att kroppen återhämtar sig så jag kan komma igång med träningen ordentligt i veckan som kommer. Men just nu kronglar mitt knä, vilket inte känns alls bra.


Såhär såg jag ut på gårdagens bal

Balen igårkväll var oerhört rolig. Fick bland annat se Günther framtrda vilket var väldigt oväntat men väldigt roligt.

Fotbollen har gått bra. Vi vann med U-laget (4-0 mot V.ingelstad/BK Vången) och spelade lika idag med A-laget (3-3 mot Hammenhögs blå)
1 Mikaela:

skriven

Fin!:)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer