Stark

I vårt samhälle har det på något sätt blivit fult att säga det jag kommer säga nu, men idag struntar jag i det. Jag älskar mig själv, både utanpå och inuti. Jag är en snygg och stark människa och jag är jävligt stolt över mig själv.

 

Då var det sagt. Under förmiddagen har jag sprungit en kort runda innan jag dök in på ICA och handlade hundmat. när jag handlat 4kg säcken med mat gjorde jag utfall på vägen hem. Väl hemma i lägenheten körde jag slut på båda magmuskler och biceps/bröst. Jag ska nu dyka in i duschen och sedan är jag redo att ta mig an eftermiddagen och kvällen som går i pluggets tecken.

älskar inte bara mig själv utan även mina tights från Craft (med rosa detaljer) och min sporttop från Reebok.

1 therese:

skriven

Sv: haha ja det är sant, men det lät så gulligt när du skrev det :)



Härligt skrivet, precis så ska man känna och tycka!!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer