Det svarta guldet

Igårkväll somnade jag redan vid halv elva och när jag imorse vaknade 8½ timme senare var jag fortfarande oerhört trött. Men inte mycket att göra åt saken, utna jag släpade mig uppåt och åt min frukost innan jag masade mig till skolan. På vägen dit insåg jag att jag inte hade några pengar och insg med fasa vad det betydde, jag kunde inte köpa kaffe i pausen på föreläsningen.

Så nu har hela förmiddagen gott och jag lyckades iofs få i mig en ynka kopp svart (blää) kaffe men min kaffetarm ville inte sluta skrika. Suget var så extra stort idag antagligen mest för att jag visste att jag inte kunde skaffa mig mitt kaffe.

Nu sitter jag med en balja stor som en halv kanna och hinkar i mig kaffe efter lunchen och jag planerar att fortsätta med detta fram till 15 då jag ska tillbaka till skolan.

Slutsats: Kaffe är underbart och jag blir bedårande av den svarta brygden
1 Linn:

skriven

Tog studenten i somras. Så tjaa, jag är arbetslös. Hatar att inte göra någonting om dagarna, klättrar på väggarna snart, haha!



Söker jobb som en galning så jag hoppas jag får något snart =) Inte så kul att sitta vid datorn och tv:n för det mesta.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer