välförtjänat ensammys

Igår eftermiddag kom min nya Runners-tidning på posten och tro det eller ej, jag lyckades hålla mig till idag med att slita upp plasten runt den. visste att tentaplugget skulle förstöras totalt igår om jag öppnat den. Men nu är tentan över och jag kan med gott samvete slå mig ner i soffan med min tidning, en kopp kaffe och nyinhandlat rotfruktsbröd med smak av anis.  JAg har nu gått och spanat in rubrikerna på framsidan i ett dygn så jag ska inte vänta längre, utan ska sätta tänderna i både macka och tidning nu!


Och hur gick tentan då? Den vet jag inte. JAg kan ha haft nästan alla rätt eller inga. Jag har verkligen ingen aning. Det är bara att vänta och se.
1 Alexandra Kjellman:

skriven

Det gick säkert bra!

Vilka underbara ögon du har (av bilden i din header att döma)!!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer