Sixpack eller bigpack

För nästan 5 år sedan slog jag vad med en kompis om vem av oss som kunde få magrutor först. Hittills är detta vad inte avgjort. Men nu är jag nog närmare än någonsin. Jag är väl medveten om att jag har långt kvar, men som sagt, jag är närmare än någnsin tidigare.

Tobias skrattar åt mig fr att jag står och står och spänner mig framför spegeln, trycker på magen och försöker övertala Tobias att säga att ja ghar magmuskler. Och han skrattar minst lika mycket åt mig när jag spänner mina tändstickor till armar.

Så därför visar jag nu min mage här. För jag har en platt mage, med muskler. Och bättre ska det bli!



Micke, snart avgör jag vadet!
1 Michelle:

skriven

Början till rutor finns där det syns ju! :) Keep up the good work!!

2 Annie:

skriven

Det finns definitivt synliga muskler där, snygg mage!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer