Resultat av dieten

Som jag sagt tidigare så har vi inte följt dieten helt. vi har gjort en hel del avvikelser, men ändå inspirerats av dietschemat. Men visst känns det att man har tappat lite, men det ska bli så skönt att få återkomma till regelbundna och proteinrika måltider. Jag saknar min frukost!

Byxorna på bilden under satt tight för några månader sedan, men träning och uppstrukturerad föda har hjäpt en del...


Startvikt(7 oktober): 66.2 kg
Vikt idag (13 oktober): 63.6 kg

Men jag är väl medveten om att detta är en crash-diet och att mycket är vattenvikt, så det behöver ni inte skriva :P Räknar med att gå upp en del direkt igen när jag kommer igång ordentligt med maten igen. Nu blir det att strukturera upp mathållningen och fortsätta satsa på träning.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer