Omelett

Idag har varit en katastrofal matdag! Inte i form av vad jag ätit, utan snarare tvärt om. Jag har kommit helt ur fas och inte ätit alls som jag ska.

Åt frukost strax innan 10 idag, en skål med kesella och keso med flingor och frön och annat gott. Men sedan gick jag i skolan och hade fullt upp till 15 då jag skyndade mig hem för att laga mat. När jag kom hem var jag helt vimmelkantig, men lyckades få klart maten. Det blev zucchinipasta med gräddsås. MEn när det var klart var jag så hungrig att jag knappt kunde äta. Tvingade i mig lite mat innan jag var tvungen att sticka igen.

Nu, kvart i åtta är jag hemma och har lagat en underbar omelett med brieost, salami och ruccola. Så nu är det dags att njuta och försöka få upp energinivåerna igen! Tror att jag tar hjälp av någon ruta mörk choklad sedan också.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer