Barfotadans

Idag var jag på Afro igen. Det var riktigt roligt idag också! Jag hoppas på att onsdag om två veckor kunna köra både core och afro passet för att få både styrka och rörelseträning.

Jag har nu i tre dagar varken ätit socker eller druckit alkohol och jag är nöjd. Det kan låta fjuttigt, men med tanke på hur många gånger det erbjudits kakor och liknande är jag helnöjd!

För att ta det ett steg längre och ja, aningen extremt, så börjar jag uch Sambo på fredag med en soppdiet. Så idag var vi och hanlade grönsaker och har proppat kylen full. Vill ni att jag redovisar dag för dag här hur det går? Vi ska köra en vecka och så får vi se vad resultatet säger. Tobias är lagom skeptisk, men jag tycker det ska bli spännande.

Fråga mig inte hur bilderna på något sätt hör ihop med vrandra elle rinlägget. Vänstra bilden är från idag när jag hade lite överskottsenergi här hemma och den högra är i förra veckan med min älskade yoshi och ett glas vitt.
1 Linn:

skriven

SV;

Hm, det har jag inte tänkt på faktiskt. Denna människa kanske har missat att min blogg handlar om hälsa (hur man nu kan lyckas med det?) ;P

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer