Tisdag

Vaknade av ett godmorgon-SMS imorse när jag råkat sova förbi väckarklockan. första gången på ett halvår. SMS är fruktansvärt underskattat. När jag fick det kände jag bara, men gud vad enkelt allt är nu. Med älskling i säkert förvar på Livgardet kan jag andas ut.

JAg ätnkte också att om jag har lyckats ta mig igenom att ha honom nere i Affe i ett halvår, vad är då en liten sketen tenta i hållfasthetslära? Jag klarade missionen, och då ska jag väl banne mig även klara tentan. I eftermiddag ska den där tentan en gång för alla få sig en rejäl omgång.

Och godmorgon förresten ♥

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer