Utan dina andetag

Var inne och läste på Bunny's blogg nu under morgonen där hon länkade till en låt. Låten i fråga var Kents "utan dina andetag" fast i annan version (Carolina Wallin Perez?).

Jag har aldrig gillat Kents version av låten. Den är så... kent?! Men jag minns när jag första gången hörde den. Då var det inte Kent som spelade. Det var i bilen på väg till farmor. Det var mörkt ute och jag var nere. Jag minns att jag grät.

Nu när jag hör den här låten får jag  helt andra känslor i kroppen. Min syster la upp den här på youtube i samma veva som jag första gången började träffa Tobias. Vi har lyssnat på den tillsammans många gånger. De jag tänker på när jag hör låten är först min syster, och sen Tobias.

 

Älskar dig Honey

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer