Natti

Imorgon opereras jag. Plockar bort halsmandlarna. Börjar bli nervös.

Flyttar hem några dagar till mamma och pappa. Räknar med att inte kunna äta särskillt mkt kommande dagarna.

Invägning och mätning avklarad. återkommer med resultat den 29 januari eller ngt.
1 lisa:

skriven

Lycka till, lilla stumpan! Jag tänker på dig hela dagen. Kram!

2 Therese:

skriven

Vad skönt att han mestadels "bara" är på campen.

Alla andra känslorna är ju dom samma varesig ens soldat är i landet, men jag älskade dom stunderna när Nicklas var inne på campen. Jag kunde slappna av lite då och slippa den konstanta oron.

Men jag förstår att det suger för dig ändå!

Jag hoppas du förstår hur jag menar :)



Lycka till med operationen, jag hoppas det kommer gå bra för dig!

Kramar

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer