It's enough!

Det är så snart att jag inte kan greppa det! Så svårt att förstå att den dagen man längtat efter sen i slutet av november snart är här. För jävligt bara att jag inte hinner bli frisk till dess...

Idag har jag lyckats jobba lite hemmifrån. Har igen tagit kontrollen över min mailinkorg. Känns skönt att få lite koll på läget igen. Däremot vet jag inte hur mycket jag kommer kunna jobba i veckan. ska försöka ta mig en stund till kåren varje dag för att hålla mig uppdaterad och förhoppningsvis kunna återgå helt i nästa vecka. För detta är itne kul längre...

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer