Älskade Ljus och D-vitamin!

Äntligen fick jag min efterlängtade solarietid. började mmistänka att gudarna var emot att jag solade. första gången var alla solarier upptagna. Jag gick dit på nyårsafton, och då hade de stängt...

Idag började det med att jag fick en stöt i öronen av mina hörlurar när jag kommer in på badet. Nästa steg är att solariet inte vill starta när jag stoppar i poletten. *suck* tänkte jag då och var påväg att gå hem. Men istället gick jag och sa till personalen som fixade det så jag fick min efterlängtade soltid.

Har jag inte blivit brun? :P

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer