Tillbaka till botten

Helgen har varit katastrofal på alla plan. Allt började med några glas vin för mycket i fredagskväll. Så lördagen blev förstörd allt vad det gällde, mat träning och dessvärre även tentaplugget. Lägenheten är nu ett riktigt råttbo med skräp överallt och mitt huvud bankar av ångest inför tentan. Dagen har dock varit lite bättre och jag har en hel pluggdag kvar imorgon, så jag hoppas på att det ska gå vägen ändå.

En dunderförkylning har även slagit ut i min kropp så träning är bara att glömma. Det blir nog lite yoga i lugn och ro imorgon och en promenad, men inte mycket mer än så. Jag börjar även bli lite desperat vad det gäller 50-utmaningen. JAg är nere på 25 pass och har 20 dagar kvar. Det blir till att lägga på ett ordentligt kol.


Kvällens middag. Lax med sallad och keso med italiensk salladskrydda
1 Träningsglädje:

skriven

jobbigt med en tung helg men jag hoppas du skaffat dig en bra start på veckan i alla fall!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer