Ibland blir man bara så trött

Hur sur blir man inte om man varit duktig och tvättat hela morgonen, bokar ett extra tvättpass vid 12 för att kunna tvätta lakan, och sen när det är dags att slänga in de i torktumlaren så är det någon idiot som fått för sig att använda BÅDA torktumlarna till sin tvätt. Dessutom är det ENBART en badrumsmatta i den ena. blir så jävla irriterad! så nu fick jag hänga upp lakanen och de är väl bara om jag har tur som de torkar inna jag ska gå och lägga mig. Nu kommer de vara sådär skrynkliga. får kanske ställa mig och mangla ikväll. jag som skulle träna fotboll.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer