Våghals

Igår fyllde Brange år.Han fick ett spela av oss kallat Våghals. Detta spelades såklart direkt. Det var en variant av sanning eller konsekvens. De flesta av kånkakorten gick ut på att man skulle skicka ett sms till två personer. Jag fick göra det några gånger.

SMS nr 1
Jag har blivit erbjuden penetration. Vet du vad det är? tycker du jag ska tacka ja?

Svar:
Jesper: inte riktigt men enligt nationalencyklopedin betyder det när en man för in sin penis ikvinnans slida. Men enligt min erfarenhet är det inte att leka med, men bör verkligen ta i beakthet. sägs vara livets kall...

SMS nr 2

Jag tvekar över min sexualitet. Vad tycker du jag ska göra?

Svar:
Jonthe: Josse kör bara
Felicia: Var det ett erbjudande? Bara att komma hit!

Jo. Det blev roligt. Det blev galet. Och emelie var... glad i hatten?!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer