Första snön faller

Sitter hemma idag och ska plugga. inga föreläsningar i skolan nu förrän på måndag igen. dock har man mycket att göra. många uppgifter att räkna och labbar att förbereda sig till. Tur man håller sig sysselsatt.

Har startat Poccahontas på TVn nu som lite avslappning. Disneyfilmer. Underbara Disneyfilmer.

Julen har börjat smyga sig på lite och igår hämtade jag upp julpyntet från förrådet. Ble mysigt. Men jag har svårt att komma in i den där julstämningen eftersom jag vet att jag itne ska vara i sverige under julen i år. Kommer inte äta någon julmat på julafton och inte heller titta på varken kalle eller Anna Anka. Men det ska bli så skönt. Komma iväg. få lite sol. Börja om?

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer