valborgsafton

Då kanske det var dags att berätta hur mitt valborg var då.

Vid kvart över nio, halv tio någon gång hade jag och John lyckats ta oss ner till parken och hittade de andra ganska snabbt. Vi påbörjade vår sillafrukost ganska direkt efter att vi kommit. Så gott med knäckebröd, ägg och sill. underbart. Hela förmiddagen och eftermiddagen spenderades på en gräsplätt i solen och det slank ner en och annan öl.

Vid fyratiden drog vi oss därifrån och hem till Micke på "mellanmys". Var meningen att vi skulle spela kubb, men det var det inen som orkade så vi fixade bara iordning grillspetten och vår sallad. Underbara grillspett med fläskkarre och kyckling och så svampspett. till det en underbar avokadosallad.

Efer en snabbvisit hemom och lite klädombyten stack vi upp på grillfest hos Kattis och John. käkade där, men sen hamnade vi hemma hos oss iaf och satt och shottade och drack vin. Till slut drog vi iväg till Hallands/VG:s och dansade loss.

Det bästa på hela dagen var faktiskt parken, bara för att det till slut blev så fint väder och det var väldigt trevligt sällskap. Jag har faktiskt fått solbränna efter mina shorts. de e nice;) Bilderna kommer upp imorgon.
1 Jessica Anshagen:

skriven

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer