vänner

Just nu sitter jag och tittar på vänner. äter oliver och dricker öl. Underbart gott. Hoppas verkligen huvudverken ska släppa snart. Avsnittet idag är då Phoebe träffar Mike's föräldrar för första gången. Snacka om katastrofmiddag, men det är ju såå kul!

image37

Funderade lite på det innan... Bara jag som tycker att Janice i vänner och Amy whinehouse är väldigt lika?

image38

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer