Trög start

Hemskans vad länge sen det känns nu... lite trögt att komma igång igen.

I helgen var jag ju iväg på träningsläger. Började bra med att bussen inte ville starta. så vi försökte både med startkablar och genomatt knuffa igång den. där sprang vi fyra tjejer med en minibuss. Nedför backen var inga preoblem, det var när vi skulle upp med den igen det blev jobbigt. Men så småningom klarade vi det, och John kom dessutom för att hjälpa till. Till slut startade bussen efter hjälp av en mekaniker och en och en halv timme för sent kom vi iväg...

Men totalt sett var träningslägret bra. Var trevligt, möjligtvis lite väl lite träning dock. Det lär väl komma fler annekdoer senare kan jag gissa.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer