sambons hembio

Det blev ingen Thaimat idag... Även idag hade de stängt, så vi fick beställa pizza... gott gott gott, och flottigt. mums.

Igår köpte sambon äntligen sina efterlängtade högtalare. Det första han gjorde idag var att lägga upp en sida på minhembio.com (länk). Tyvärr kan han ju inte spela på dem då han än inte fått sin förstärkare, trist läge. Så nu står de bara och är fina. Väldigt glad att jag fick vara med och välja färger, för jag tycker faktiskt de är riktigt snygga (även om jag har svårt för stora högtalare).

Det enda han snackar om nu är hur hans sida på minhembio.com har fler besökare och kommentarer än min blogg. elakt.

image85

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer