Ny frisyr

image86

När man ser denna bild så verkar ju inte förändringen så bra, men jag lovar, det är den. Framförallt är topparna raka! och hela. Den ena bilden är tagen mitt på dagen och den andra nu under kvällen, vilket innebär att ljuset är väldigt olika och färgändringen syns inte... men som sagt, riktigt fint blev det. Tackar Josse. Ska fixa till lite bättre bilder så småningom... Men det är väl fortfarande ganska så långt iaf.

Ska tävtta det imorgon och se så att det blir snyggt även när det är lockigt, då blir älskling glad.

Älskling:
- Det ska vara lockigt

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer