makeover

Om en timma sitter jag på salong Ego och Josse i lget ska färga mitt hår och klippa. Ska bli så gött att bli av med det slitna. klipper väl kanske av en till två decimeter någonting skulle jag gissa. Ska dessutom trimma luggen lite hade jag tänkt mig... Kan vara på tiden va?

image83

1 Jo:

skriven

Svar: Åhh, vill också ha en massa färgade jeans.. Billigt dessutom. Jaha, lyckost dig med andra ord! =)måste bara säga att ajg rä sjjukt avundsjuk på ditt långa hår med... Var tvungen att klippa av mitt i januari och det har inte hunnit bli så långt som jag vill än... Lycka till med klippningen! Ha en bra dag =)

2 Jennie:

skriven

fint hår du har :)

svar: haha ;D jaoo ibland blri de lite nytt

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer