Jumper

Någon som har sett den filmen? Ikväll hade jag och Älskling tänkt titta på den. Har hört många som tycker den är jättedålig, men jag är ändå hoppfull inför den. Tittar man på trailern så verkar den ju vara lie häftig. Vi får väl se vad jag tycker så berättar jag för er senare...

Ikväll lä det nog bli en hel del bloggande. Har en tendens att bli det då man är bakis, inte sant?

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer