Helenes små underverk

image71Nu har Jag och Linnea suttit och tittat på Helens små underverk. I alla fall slutet på den. Den är ju sååå söt.

Nu är det sovdags. Ska upp och plugga imorgon. Ska nog dessutom passa på att kolla igenom garderoben och se vad man har kvar här hos päronen. Jag har för mig att jag ska ha ett par ganska vida jeans med hyffsat hög midja... har jag helt fel om jag tror att det kan bli snyggt? Vi får se vad jag kan hitta i urgrävningarna imorgon. Ska kanske rent utav laga några gamla trasiga jeans också.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer