drömmar om dominikanska republiken

Jag är nu helt insnöad på att åka till dominikanska republiken. Sitter här nu igen och söker resor. Men man får nog räkna med en 15000 kronor att lägga ut på resan... Gäller att lägga undan pengar från sommarjobbet nu i sommar då...

Nu ska jag se till att rita klart mina diagram till labbrapporten och sen räkna lite FEM-uppgifter. Har jag tur hinner jag sätta mig ute i solen en liten stund innan föreläsningen börjar klockan tre.

Dags att säta igång. låter er njuta av en bild från dominikanska republiken så länge.

image76
1 carro:

skriven

hej, var med och tävla om ett par örhängen :)

http://carrof.blogg.se/1208791314_tvling.html

lycka till :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer