Beach 2008

Har precis käkat nu. ska börja räkna lite på finita elementmetoden uppgifterna nu. Ska egentligen räkna 4 kapitel den här veckan... lycka till...

Blev precis bjuden till martina på våfflor och film, men hinner inte. måste plugga synd. Desutom har jag ju bestämtt mig för att äta nyttigare nu och träna bättre så jag kan bli lite biffig inför beachen i sommar. Så våfflor blir det inga.

Tänkte köra efter min teori att kontinuerligt intag av kaffe och tuggummi ger en slank kropp :P

Tror du det funkar??

1 malin:

skriven

hahaa har aldrig hört att man blir slank utav tuggummi :D? hahah

2 Emilie:

skriven

Haha, jag tror inte det. det låter verkligen inte som det är bästa metoden, håll dig till att inte äta våfflor i så fall. Själv ska jag äta på :D

3 malin:

skriven

hehe, själv gav man upp beach 2008 för länge sen, satsar på 2012 istället :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer