Veckans träning

Så, som sagt. Veckan som gått har varit lite annorlunda. Jag har börjat jobba och kämpar med att komma in i nya rutiner. Jag tänker inte lägga mig ner och dö och säga att det är inte lönt att försöka träna. Det är alltid lönt. Men just nu kommer det krävas lite extra vilja och planerande från min sida för att lyckas. Måste även sänka kraven på mig själv. Att hinna med 7 pass i veckan är inte realistiskt just nu. Veckan som gått har sett ut såhär:
 
Måndag: Fotbollsträning
Tisdag: Fotbollsträning
Onsdag: Vila
Torsdag: vila
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Fotbollsmatch
 
Det blir en del fotboll just nu då säsongen är inne i ett avgörande skede. Vi kom tvåa i division 3 vilket leder till att vi just nu är mitt uppe i ett kval till division två. Igår spelade vi första kvalmatchen som vi vann, och den sista och avgörande är på söndag om två veckor. Så nu är det fotbollsträningar som prioriteras och står i fokus. Den här veckan ska jag även försöka få in ett pass löpning eller en vända till gymmet. Lyckas jag med det är jag riktigt nöjd. 
 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer