Veckans träning

Det är söndag igen och ännu en lyckad träningsvecka har flutit förbi. Med andra ord, dags att samanfatta.
 
Måndag: Gym 
Tisdag: Löpning 4.5 km
Onsdag: Core
Torsdag: Fotboll
Fredag: Vila
Lördag: Löpning 9 km
Söndag: Magcirkel
 
Detta summeras till 6 pass och det är nu alltså 67 pass kvar till nyårsafton. 
 
1 Maria - Helt (h)ärligt!:

skriven

Heja!! :-) Bra jobbat!

2 Petra:

skriven

Du är så otroligt söt och föresten verkar du haft en bra träningsvecka! :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer