Snabbt och gott bröd - Recept



Det var några som villa ha receptet på brödet trots allt så jag bakade en ny omgång idag för att testa lite förändringar. Jag testade att minska lite på vetemjölet och fyllde ut med solroskärnor. Var väldigt gott att få lite mer tuggmotstånd och struktur i det. Nästa gång ska jag testa att anvönda lite andra mjölsorter för att få mer fibrer i det. Men här kommer grundreceptet.

1 Annas viktresa:

skriven

Det jag skriver är ju det jag försöker leva efter! :) Jag skulle ju inte skriva det om jag inte höll med. Visst, det är bara "fakta" men det var ju det jag var ute efter. Som jag skrev i början av inlägget tycker jag det är svårt att veta vad/hur jag ska äta i samband med träning och letade därför reda på info om detta och sammanfattade det i ett inlägg.

2 Annas viktresa:

skriven

Jag tog det inte som negativ kritik heller.



Men kopplingen till mig är väl att jag inte kände mig säker på hur jag skulle äta, tog reda på det så nu vet jag och tänker följa det så bra jag kan.



Hur jag ätit tidigare är ju just det att jag inte vetat. Jag har försökt vara noga med att äta före och efter träning men osäker på vad och hur mycket. Så jag tog reda på lite mer fakta om detta och kände att det kunde vara kul att dela med sig i bloggen också :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer