Grön potatismos

Då jag har en omtenta att plugga till var pågen snäll och fixade middag till mig idag. När han kom hem från affären med fiskpinnar blev jag först ganska irriterad. Fiskpinnar är ju inte mat, det är bara tillsatser och mög, inte någon fisk alls. Men när jag lite diskret kollade igenom innehållet i ICAs fiskpinnar var det trots allt fiskfiléer med riktig panering, och helt utan tillsatser som man inte förstod vad det var för något. inga färgämnen eller smaksättare med konstiga bokstavs och sifferkombinationer. Och när han sedan dessutom blandade broccoli i potatismoset och hade köpt majs och gurka var jag inte det minsta irriterad längre.

 

 

1 Maggan:

skriven

Åhå.. då kanske man vågar sig på att äta fiskpinnar igen. Var många år sedan sist ;) Just för att det inte innehåller något vettigt.. hehe



Fin blogg! Kikar nog in snart igen :) Kram

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer