Tisdagsmiddag

Precis som planerat blev det en vända till ICA efter skolan idag. Vi har en fin uppdelning vad det gäller matlagning här hemma. Sålänge jag lagar maten får jag vad jag vill ha. Jag tycker det fungerar ganska bra.

Kvällens middag blev tandooristekt kyckling med matvete och en sallad bestående av Mache-sallad, majs, paprika, coctailtomater och avokado.



Nu ska jag fortsätta städa här i vardagsrummet. Hela lägenheten ser ut som ett bombnedslag efter min konstanta frånvaro på grund av spexet.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer