Februarimålet

Mitt Februarimål fokuserar på mina måltider. Det går ut på att jag varje dag under hela februari, till frukost lunch och middag ska äta grönsaker eller frukt. Notera att det inte räknas med grönsaker i en gryta eller liknande, utan det ska vara extra, till maten. Jag ska försöka få med så många olika färger och former som möjligt.

Jag ska göra mitt bästa för att dokumentera mina frukter och grönsaker här för att förbättra chanserna att jag fullföljer deta månadsmålet.


I frukostfilen har jag både mango, hallon och grapefrukt.

Nu satsar vi på ett grönare februari. Vilka är med?
1 EmelieMaria - träning&annat:

skriven

Härligt! Jag äter frukt till mellanmål och frukost och försöker ha grönsaker till minst en måltid varje dag :)

2 Erika:

skriven

Ahh jag kollar igenom din blogg och detta hade jag velat vara med på. Har du något speciellt du kör nu i Mars?

3 Josefin:

skriven

Mars-målet kommer upp senare under dagen ;)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer