dubbeltest

Jag har två dagar i rad försovit mig så jag missat träningen och igår utvecklade sig till en skitdag. så för att ta igen det blev det extra tidigt på gymmet idag och ett extra långt pass. Jag slog ihop de två pass jag försovit mig från och körde dem idag istället. Man kan ju säga att jag fick en betydligt bättre start på dagen idag jämfört med igår, och än så länge har den utvecklats betydligt bättre. 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer