Godmorgon Världen

Är det inte konstigt hur man på gymmet kan tycka att man faktiskt börjar biffa till sig lite, men sen när man ser bilderna efteråt tycker man att armarna är spinkigare än någonsin?! vad händer?! 

Jag har i alla fall börjat morgonen med ett bröst/axelpass. Det kändes riktigt jäkla bra då jag kunde tryxka upp vikterna lite i vissa av övningarna. Men jag måste bli bättre på att våga höja! Men nu skriver vi ännu ett träningspass till årets händelser och jag tror jag är uppe på 40 pass sedan 1a januari. Jag fortsätter mot mina 200

 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer